Művészetek támogatói elismerést érdemelnek, hiszen a kultúra mellé állni egyet jelent a mindannyiunk által létrehozott anyagi és szellemi értékek életben tartásával. Az Art is Business Díjra most forprofit mecénás kategóriában ajánlhat magánembereket a kulturális szcéna bármely tagja szeptember 30-ig. A jelölés kitűnő lehetőséget biztosít, hogy a művészek kifejezhessék megbecsülésüket a pártfogóik felé. A hattagú kuratóriumi testület elbírálása után a díjakat december 15-én adják át az Art is Business Konferencián a Trafó Kortárs Művészetek Házában.
A kortársPRos nevű ügynökség által alapított díj célja, hogy a mecenatúrában szerepet vállaló cégek és magánszemélyek kiemelésével megmutassa: a kultúra támogatása és a kulturális szereplőkkel való együttműködés rendkívül hasznos, értékteremtő, hatása pedig hosszú távra kiterjed.
A pályázatokat hatfős kuratóriumi testület bírálja el, akik a hazai kulturális kommunikációs szakma meghatározó szereplői:
Balogh Máté András, az Art is Business vezetője
Batta Barnabás, a MITTE Communications stratégiai igazgatója
Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője
Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője
Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője
Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője
A tavalyi évben forprofit mecénás kategóriában a díjat Egri Orsolya, a Tranzit Art Café alapítója kapta, aki komoly szerepet vállal abban, hogy a fiatal művészek számára legyen egy hely, ahol megjelenhetnek a munkáik.
A jelöléseket az info@artisbusiness címre lehet küldeni egy 3000-4000 karakter terjedelmű bemutató anyaggal szeptember 30-ig.
Bővebb információ a https://www.artisbusiness.hu/ honlapon keresztül érhető el.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése